Hamulce Magura Vsett 10
VSETT 10 to hulajnoga, która zdobyła rzeszę fanów swoim designem i mechaniką, która rozwija znaną konstrukcję Zero 10 lub dobrze znanego u nas TECHLIFE X7. Konstrukcja ma stosunkowo mało wad i sporo zalet, które można jeszcze bardziej uwypuklić. ??Czy można zamontować hamulce Magura w Vsett 10 ?
Masz bakcyla?
To doskonały łącznik między hulajnogami wejściowymi – gdzie już złapaliśmy bakcyla i wiemy, że hulajnoga to jest nasz żywioł. Natomiast finanse nie pozwalają jeszcze podążać za topowymi modelami Rionów, Wepedów, Bronco, Dualtronów czy Nami. To jest przystanek w drodze i to bardzo ciekawy model na codzienne eksplorowanie miasta, jak i na weekendowe eskapady. To model, który doceni każdy elektryczny jeździec.
Różnica w baterii
VSETT 10 (ma obecnie 3 wersje – różniące się bateriami) wyposażony jest w fabryczne hamulce hydrauliczne – które są całkiem w porządku i pewnie większości użytkowników wydadzą się wystarczające. Niemniej, są też bardziej wytrawni eridersi, oczekujący więcej od swojego pojazdu. Tacy udają się do Mekki tuningu hulajnóg w Polsce, Zwinnego Serwisu, w poszukiwaniu lepszych hamulców.
MAGURA
Wybór jest dość oczywisty – Magura MT5e – hamulec klasy premium, który łączy w sobie zalety korzystnej ceny i bardzo dobrej jakości hamowania. To średnia, ale solidna, półka premium Magury.
?Chcesz poznać wszystkie produkty? Mamy dla Was katalogi Magura na rok 2022 – daj nam znać przy zamówieniu z naszego sklepu ✍️ dorzucimy w gratisie!
Oczywiście, są też wyższe modele MT7, MT8… Magura ma rozwiązania dla najbardziej wymagającego użytkownika.
W porządku – to gdzie tkwi diabeł? W szczegółach… Magura ma to do siebie, że jest w stanie precyzyjnie dozować siłę ?️♂️hamowania – dzięki specjalnie wyprofilowanej, łamanej klamce i czujnikowi elektronicznego hamulca. Czujnik wpierw odcina napęd, aplikuje hamulec elektroniczny (jeśli hulajnoga ma go aktywowanego lub odcina jedynie napęd silnika). Następnie, siła przenoszona z pompy hamulcowej przekazywana jest na cztery tłoki hamulca i cztery klocki hamulcowe. Co ważne okładziny symetrycznie łapią tarczę hamulcową. Łapią i pozwalają na aplikację siły hamowania w sposób liniowy. Nie jest to ostre hamowanie, ale takie, nad którym w pełni panujemy. Jakość wykonania komponentów i odpowiednie odpowietrzenie sprawiają, że układ działa niezawodnie i pewnie.
Lepiej, więcej, mocniej…
Każdy krok w kierunku polepszenia bezpieczeństwa jest dobry – a ta zmiana z pewnością go zapewnia.
Wykonaliśmy dedykowane adaptery (pasują również do X7, Zero 10 i im podobnym konstrukcją z fabryki Falcona). Adaptery wykonane są, ze stali nierdzewnej – dają dobry i pewnych chwyt dla zacisku hamulca.
Całość na większej tarczy – 160 mm i sprawdzonych klockach od brytyjskie firmy EBC.
Hamuj!
Chcesz delikatnie zwolnić? Możesz musnąć klamkę jednym palcem i zaczynasz wytracać prędkość. Potrzebujesz zarzucić kotwicę i jeszcze pewniej zahamować – teraz to już nie problem!
Często spotykamy się z komentarzami: iż moja M365 daje mi wszystko czego pragnę od hulajnogi, że to drogo, że przerost formy nad treścią, a moje linkowe moje hamulce Repute są świetne i doskonale hamują. Szanujemy każdą opinię, dlatego zachęcamy do poznawania i smakowania różnic. Często nasi Klienci po raz pierwszy w życiu oglądają VSETT’a i to jest moment, w którym ich życia zmieniają się – teraz ta elegancka hulajnoga będzie zaprzątać myśli i wołać – kup mnie!
Chcę ją mieć!
Oczywiście mamy je w ofercie – nowe i uwaga – używane, w korzystniejszych cenach. To dobry moment – sezon budzi się, pogoda jest coraz ładniejsza – zachęcając do pokonywania kolejnych kilometrów na podeście ulubionego środka transportu.
Zamontuj!
Także zachęcamy do montażu Magury – zestawy są dostępne, ale w ograniczonej ilości – kto pierwszy, ten lepszy.
Jest też używany Vsett 10+ – o nikłym przebiegu – daj nam znać, jeśli jesteś zainteresowany!
Hamulce Magura Vsett 10
#vsett #VsettPolska #gogreen #zwinnyserwis #electromobility #jestesmyzwinni #poznan #techlife #UTO #electricscooter #emobility #green #magura #maguramt5